Indice del forum

Progetto Religione

progetto religione

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

algemeen aan te raden om de ogen
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno


 
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Banning







Età: 30
Registrato: 08/06/18 05:00
Messaggi: 317
Banning is offline 







italy
MessaggioInviato: Ven Ott 12, 2018 9:26 am    Oggetto:  algemeen aan te raden om de ogen
Descrizione:
Rispondi citando

Ongeacht het niveau van ervaring en bekwaamheid, is het belangrijk dat hardlopers elementaire elementen van hardlopen begrijpen, vooral met vorm. Helaas voor een groot deel van de hardloopbevolking, wordt effici?nte loopvorm grotendeels genegeerd en vaak begrepen.

Een deel van de verwarring kan worden toegeschreven aan het ontbreken van een algemene consensus onder coaches over de juiste vorm, naast het ontbreken van degelijk wetenschappelijk onderzoek naar trainingsmethoden voor hardlopen. Gelukkig is er, net als de sport zelf, een groeiende interesse in hoe je iemands loopbaan en vorm kunt verbeteren
Solo gli utenti registrati possono vedere i link!
Registrati o Entra nel forum!
en hoe het een belangrijke rol kan spelen in de ontwikkeling van een hardloper.

Enkele van de voordelen die kunnen voortvloeien uit een effici?ntere loopstijl: minimaliseren het risico op letsel, gebruiken minder energie en verhogen de effici?ntie tijdens het hardlopen, verminderen spiervermoeidheid, verminderen onnodige bewegingen en optimaliseren de zuurstofopname. Aan de andere kant kunnen sommige hardlopers die hun hardloopvorm proberen te corrigeren, het risico lopen op letsel door een aspect van de vorm te overcompenseren en is niet ongewoon. Toch zal de overgrote meerderheid van de coaches het erover eens zijn dat het behouden of verbeteren van de hardloopvorm veel groter is dan de nadelen.

Wanneer coaches lopers analyseren, wijzen ze vaak op ineffici?nte bewegingen en bieden ze vervolgens suggesties of trainingsmethoden
Solo gli utenti registrati possono vedere i link!
Registrati o Entra nel forum!
om hun vorm aan te passen. En verrassend genoeg zal bijna iedereen een soort onregelmatigheid hebben met hun loopstijl, of het nu stuiterend als hardlopend of niet ontspannend genoeg is. De volgende zijn de belangrijke elementen om een ??formulier te overwegen.

Verrassend is dat voor veel lopers een correcte houding niet altijd gemakkelijk is, maar als ze eenmaal weten hoe eenvoudig het is, kunnen ze zeker verbeteringen zien. Lopers moeten zich bewust zijn van overmatig naar voren leunen van het bovenlichaam, vooral als ze moe worden. Sommige problemen die waarschijnlijk voortvloeien uit maanden van overdreven slank naar voren, kunnen leiden tot pijn in het gebied van de onderrug, naast pijn in de nek. Afhankelijk van de afstand, moeten hardlopers proberen een natuurlijke houding te behouden met het hoofd naar voren gericht
Solo gli utenti registrati possono vedere i link!
Registrati o Entra nel forum!
en horizontaal, rug recht maar niet stijf, ontspannen schouders en armen comfortabel gebogen op ongeveer 90 graden aan beide zijden van het lichaam met ontspannen handen en niet stevig vastgeklemd . Een andere ineffici?nte beweging met armen en handen is de neiging naar hen over het lichaam, wat gewoon verspilde energie is. Veel hardlopers hebben ook de neiging om tijdens het hardlopen naar beneden te kijken, of dit nu moet letten op gevaren voor de weg / het pad. Hoewel het altijd belangrijk is om de veiligheid te behouden tijdens een run op elke afstand, is het over het algemeen aan te raden om de ogen recht vooruit te kijken tot een afstand van ongeveer 0,35 km of 40 yards.

Veel lopers hebben de neiging om de grond met de hak van hun schoenen te raken. Deze gewoonte kan problemen met het onderbeen veroorzaken, zoals Achilles
Solo gli utenti registrati possono vedere i link!
Registrati o Entra nel forum!
tendinitis, scheenbeenspalken, Plantaire gezichtszomen, kniepijn, hielpijn en stressfracturen. Deze gewoonte is ook ineffici?nt in de zin dat hielspitsen worden vertraagd, het produceert een remmend effect. Een deel van het probleem is dat de juiste manier om te lopen is door de hiel te raken voordat de rest van de voet op een oppervlak terechtkomt. Om enige of alle lopende verwondingen te verlichten, wordt aanbevolen dat hardlopers proberen in het midden van hun voeten te landen, ook bekend als de bal van de voet.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv



MessaggioInviato: Ven Ott 12, 2018 9:26 am    Oggetto: Adv





Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

 
Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare files in questo forum
Non puoi downloadare files da questo forum





Progetto Religione topic RSS feed 
Powered by MasterTopForum.com with phpBB © 2003 - 2008