Indice del forum

Progetto Religione

progetto religione

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

participer en tant que volontaires
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Banning

Banning is offline 

italy
MessaggioInviato: Ven Nov 08, 2019 6:27 am    Oggetto:  participer en tant que volontaires
Descrizione:

Ik hoorde dingen als "Ik probeer te rennen voordat 's ochtends opstaat' of" Ik probeer geen hardlopen te plannen tijdens wat onze tijd samen zou zijn. "Ik hoorde veel verschillende dingen.

Oude gewoontes zijn moeilijk af
te leren.

Het kost tijd en het betekent niet dat we moeten veranderen. Het is gewoon belangrijk om de impact van ons hardlopen te overwegen, om na te denken over ons hardlopen - niet alleen voor de mensen om ons heen, maar ook voor onszelf. Het is gemakkelijk om in dezelfde 'doos' te blijven als u alleen bent omringd door mensen die rennen.

Om eerlijk te zijn, het werken met mijn partner om "met de minste impact op ons leven te werken" voelt nu meer als een zegen voor mij dan de vrijheid om te rennen wanneer dat het geval was. Ik moet erover nadenken. Ik moet elke run tellen. Ik ben meer op dit moment tijdens runs dan ooit nu. En, misschien nog het belangrijkste, ik kan kijken naar hardlopen vanuit een heel ander (en verfrissend) perspectief.

Ik woon in Ithaca, NY. De winter in Ithaca kan ronduit wreed zijn (voor de oostkust)
met sneeuw met meereffecten en negatieve temperaturen. Over het algemeen gaan die stormen echter gewoon voorbij en veel van de winter blijft hardlopen (zelfs als het koud is). De zomers zijn hier prachtig; direct aan Cayuga Lake en met meer dan 150 watervallen in 10 vierkante mijl zijn de paden hier prachtig!

Het Finger Lakes Trail-systeem, meer dan 950 mijl lang, loopt van de grens Pennsylvania-New York in Allegany State Park naar het Long Path in het Catskill Forest Preserve. Het is een fantastisch parcours om de omgeving te verkennen, met 80 km van dit pad dat door Tompkins County loopt. Het passeert talloze watervallen en biedt uitzicht op het Ithaca-gebied dat alleen toegankelijk is via dit pad. FLT is waar ik in veel van mijn lange runs kom; het is zeer goed aangegeven en heeft leuke glooiende heuvels die zorgen voor
geweldige trainingsritten in "racetempo".

Finger Lakes National Forest heeft vele paden die verbinding maken en het gemakkelijk maken om op vrijwel elke afstand te komen. Een van mijn favoriete routes hier is de Interloken Trail. Het is 12 mijl enkele reis en doorkruist het bos van noord naar zuid. Je gaat door zwaar beboste gebieden helemaal naar weiden te openen (inclusief koeien, dus sluit de poorten achter je en let op je stap!) Er is een verbazingwekkende ultra in Finger Lakes National Forest elk jaar in juli Finger Lakes Fifties genoemd.

Robert H. Treman State Park is misschien mijn favoriete gebied om te rennen. Er is een vergoeding om uw auto het park in te rijden, maar veel andere trail-systemen maken verbinding (een daarvan is de Finger Lakes Trail), dus parkeren elders en het vangen van een ander pad is gebruikelijk.
Er zijn 12 watervallen in het park, waaronder 115 voet hoge Lucifer Falls. Er zijn zwemgaten aan de voet van veel van de watervallen, die op die warme zomerdagen alleen maar vragen om een ??duik in het midden / na de run. De paden lopen van vlak en gemakkelijk tot redelijk steil en technisch.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Ven Nov 08, 2019 6:27 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: