Indice del forum

Progetto Religione

progetto religione

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

geblieben und habe meine langen
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Banning

Etŕ: 31
Banning is offline 

italy
MessaggioInviato: Gio Nov 21, 2019 5:06 am    Oggetto:  geblieben und habe meine langen
Descrizione:

De Badwater Ultramarathon 2007 was een opmerkelijk prestatiejaar. Records werden verbrijzeld omdat wolkendekking hielp om de dag van de race koeler te houden dan normaal.
De Braziliaanse Valmir Nunes hadden een buitengewone race, net
als de Hongaarse Akos Konya, beiden beter dan het bestaande baanrecord in Badwater. Veel Badwater-veteranen leverden hun beste prestaties tot nu toe.

Wat de jouwe betreft, alles ging geweldig, totdat het pistool afging. Toen leek er niets goed te gaan. Hoewel ik hoge verwachtingen had voor de race van dit jaar, beschikt Badwater snel over de beste plannen, zelfs tijdens "koele" jaren. Al vroeg waren mijn voeten een puinhoop. Mijn gewicht was omhoog en vervolgens omlaag. Ik was te veel aan het eten, toen was ik misselijk en kon ik niets verdragen. Mijn lichaamstemperatuur was te laag, toen was het te hoog. Ondanks het feit dat het een geweldige bemanning is, dit jaar echt in goede staat is en alles behoorlijk is gebeld, leek er niets goed te gaan.

Uiteindelijk, op
kilometer 110, besloot mijn bemanning dat ik niet genoeg natrium
kreeg. We hadden alleen een fles sojasaus. Dus nam ik een schot. Ik voelde me bijna onmiddellijk beter. Ik nam nog een schot, dat hielp nog meer. Het was niet gemakkelijk om sojasaus rechtstreeks uit de fles te drinken, maar het was voldoende. Tegen de tijd dat ik de hoek omging in Lone Pine om Mt. Whitney, ik voelde me opmerkelijk fris.

Maar dat is mijl 122, een beetje laat in de race. Dus moest ik genoegen nemen met de 10e plaats. Ben ik teleurgesteld? Zeker. Hoewel in het grote schema van dingen, het was mijn 6e Badwater-finish - vijf van die in de Top 10 - dus ik heb genoeg om dankbaar voor te zijn. Meestal leef ik nog.

Het goede nieuws dat ik zo langzaam ga, is dat ik me vandaag, de dag na de race, relatief fris voel. Dit is een geluk, want morgen zal ik een live-presentatie geven in het Palace of Fine Arts Theatre met 900 zitplaatsen. Waarschijnlijk het beste om niet te kwijlen.

Wat betreft het terugkeren naar Badwater, ik kom terug. Er zijn tal van andere rassen op mijn groeiende 'levenslijst', hoewel Badwater altijd een speciale plaats in mijn hart zal innemen, of ik nu op de eerste plaats of op de laatste plaats eindig.

Dat is de eerste keer dat 50 wekelijkse mijlen worden bereikt. Ik kon geen kilometers op de paden binnensluipen, iets waar ik vaker in moet werken, maar ik ben blij dat ik het 50 mijl-venster heb bereikt. Spannend toch?

Na het lopen van zaterdag voelde ik pijn in de bovenkant van mijn linkervoet. Er gebeurde niets terwijl ik aan het rennen was, of ik voelde het tenminste niet of realiseerde me niet wanneer het gebeurde.

Na de run ging onze hardloopgroep genieten van koffie en een gesprek en toen ik het café verliet, voelde ik de pijn toen ik terugliep naar de auto. Het was geen 'scherpe' pijn, maar meer een soort van 'ik merk dat je ongemakkelijk bent'. Ik denk dat dat de offici?le medische term is.

Nadat ik op Google had gezocht, zag ik enkele suggesties dat het de veters van mijn schoenen zouden kunnen zijn. Te strak / te los. Het is niet dat. Waarom? Omdat ik niet elke keer mijn hardloopschoenen aan doe. Ik schuif mijn voeten erin en ren. Dat doe ik al 5 jaar, meerdere schoenen, duizenden kilometers en het IS NIET het probleem.

Mijn score is gestegen, maar ik ben binnen de 10% gebleven en heb mijn lange runs elke week met 3 mijl verhoogd.

Dus wat zou het kunnen zijn?
Ik ging zondag hardlopen, ook al was het 'ongemak' er. Ik wilde zien wat de situatie was. Zou het opwarmen en beter worden terwijl ik rende? Zou het weggaan? Zou het opvlammen en ervoor zorgen dat ik stop?

Geen van de bovenstaande. Het voelde beter toen ik rende, maar was er nog steeds. Ik merk het terwijl ik loop, maar het zorgt er niet voor dat ik de andere voet hink of begunstig. Ik nam mijn normale rustdag op maandag en neem vandaag ook een tweede rustdag (dinsdag).
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Gio Nov 21, 2019 5:06 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: