Indice del forum

Progetto Religione

progetto religione

PortalPortale  blogBlog  AlbumAlbum  Gruppi utentiGruppi utenti  Lista degli utentiLista degli utenti  GBGuestbook  Pannello UtentePannello Utente  RegistratiRegistrati 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  CercaCerca  Messaggi PrivatiMessaggi Privati  StatisticheStatistiche  LinksLinks  LoginLogin 
 CalendarioCalendario  DownloadsDownloads  Commenti karmaCommenti karma  TopListTopList  Topics recentiTopics recenti  Vota ForumVota Forum

pagina van zo'n boek lezen
Utenti che stanno guardando questo topic:0 Registrati,0 Nascosti e 0 Ospiti
Utenti registrati: Nessuno

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti
PrecedenteInvia Email a un amico.Utenti che hanno visualizzato questo argomentoSalva questo topic come file txtVersione stampabileMessaggi PrivatiSuccessivo
Autore Messaggio
Banning

Banning is offline 

italy
MessaggioInviato: Gio Giu 14, 2018 11:34 am    Oggetto:  pagina van zo'n boek lezen
Descrizione:

Naarmate onze kennis groeit, groeit ons beeld. Dit fenomeen is wat gedeeltelijk de interesse van mensen in de ogenschijnlijk willekeurige wereld van de moderne kunst verklaart. Vanuit een buitenstaandersperspectief, inderdaad vanuit het mijne, lijkt het een nutteloos willekeurig stuk kunstwerk dat we ons afvragen waarom mensen in hemelsnaam bereid zijn om zo veel voor te betalen. Uit welk onderzoek (Taylor, 2011) is gebleken dat deze kunstwerken mogelijk patronen zijn die mensen erin kunnen opnemen. Studeert moderne kunst zoals het werk van Jackson Pollock, onderzoekers hebben gevonden "fractal" patronen in de schilderijen die mensen daadwerkelijk kunnen uitzoeken, op basis van het blikken van de ogen. Wat des te interessanter is, is dat hoe meer "goed getraind" iemand is in de kunst, of kijkend naar kunst, hoe beter ze in staat zijn om deze patronen op te pakken of nog complexere patronen op te pakken.

Ik
Solo gli utenti registrati possono vedere i link!
Registrati o Entra nel forum!
denk dat, in tegenstelling tot mijn eerdere standpunten, moderne kunst niet willekeurig is en een punt kan hebben?

Het fascinerende is echter het aanpassingsproces dat plaatsvindt. Zoals Ian Leslie in Curious schreef: "Hoe dichter je naar iets kijkt, hoe interessanter het wordt. Maar niemand vertelt je dit: "Wat er gebeurt, is dat we dieper kunnen graven en de wereld door een iets andere lens kunnen zien.

Naarmate we meer kennis opdoen, zien we ook hoe de wereld verandert: "Zeer nieuwsgierige mensen, die zorgvuldig hun lange-termijnherinneringen hebben gecultiveerd, leven in een soort augmented reality; alles wat ze zien is bedekt met extra lagen van betekenis en mogelijkheid, niet beschikbaar voor gewone waarnemers "

Hoe meer kennis, zelfs van de basis, ons in staat stelt dingen te zien waarvan we nooit dachten dat ze zouden
verbinden.

Mijn favoriete manier om dit fenomeen te illustreren, is door mijn eigen intellectuele geschiedenis te kijken. Op de middelbare school verachtte ik absoluut het lezen. Als er een film was, klifnotities, of een andere manier om een ??klassiek boek te lezen, zou ik die route kiezen zonder zelfs maar een boek te openen. In de Engelse les van mijn laatste jaar had ik de tijd om het kinderboekenboek van A Tale of Two Cities te lezen in plaats van te proberen er iets van te lezen. Als 18-jarige had ik liever de meest brutale pauze-interval achter de rug over dan een pagina van zo'n boek lezen. Maar toch een decennium later, kan ik gezien worden het lezen van oude klassiekers zoals Marcus Aurellius-meditaties, of een andere ontelbare boeken constant. Waarom? Hoewel er tal van redenen zijn, sta ik stil bij het feit dat ik nu alles kan
relateren en verbinden met mijn eigen liefde voor het rennen en begrijpen van de menselijke conditie, wat niet mogelijk was totdat ik een voldoende grote basis van kennis opdeed in verschillende gebieden. Ik kon geen enkel boek dat ik lees op de middelbare school verbinden met iets dat voor mij van belang was.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
Adv

MessaggioInviato: Gio Giu 14, 2018 11:34 am    Oggetto: Adv

Torna in cima
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> consigli e commenti Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: